Pletení...

Vlněné kalhotky mě natolik uchvátily, že jsem se znovu pustila do pletení a vlastně nejen do pletení, ale i samotného barvení.

Po prvních vlňáčcích, které jsme s Lukym řádně otestovali, jsem se pustila hned do druhých. Jsou prostě nej. Jen mě mrzí, že jsem se nenechala zlákat už dřív. Foto doplním.

Protože vlna je opravdu svými vlastnostmi úžasný materiál hledala jsem další info a našla jsem super stránky Předení a podle návodu se pustila i do barvení. První mi sice nevyšlo dle mých představ, ale napodruhé už jsem se polepšila.


První - barvy mi vyšly vysloveně holčičí

a další:




a hotové longies, z kterých Luky jen tak nevyroste ;-)



a ještě jedna divočina:






dokončená divočina...

Komentáře

  1. Tak to vypadá úžasně, jednou se do barvení taky už musím pustit a tyto duhové barvy jsou mi velkou inspirací - díky i za ten odkaz!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky