Vánoční pletení






















Ani mezi svátky jsem neudržela ruce v klidu  a chopila se jehlic. Svetr je pletený na kruhových jehlicích, na ramenou oka zazipovány, na rukávy jsem oka nabrala a pletla na čtyřech jehlicích - končila jsem tedy pružným rantlem. Stejně tak rolák. Na svetru tedy není jediný šev ;-)




posléze přibyly k svetru i rukavičky - pletené od oka, takže asi čtyřikrát párané než nabyly na dokonalosti


a nakonec došlo i na ponožky. Ponožky na 4jehlicích jsem pletla jednou v životě podle návodu, který vyšel v roce 2003 v časopisu Paní domu. Tehdy jsem po upletení prvních ponožek zvolala, že je to vlastně úplně jednoduché a nic na tom není. Tak jsem ten návod skoro po deseti letech vyhrabala, že se do nich hned pustím. A ouha, zasekla jsem se u návodu, byť jsem ho četla snad stokrát pořád jsem ho nemohla pochopit. Začala jsem plést, s tím že když to uvidím, tak se mi snad rozsvítí - nerozsvítilo, párala jsem asi dva dny v kuse, už jsem byla rozhodnutá, že to vzdám a nechám si ponožky uplést. 
Třetí den jsem k tomu zasedla znovu a světe div se - bylo mi vše hned jasné - pro změnu jsem nemohla pochopit to, jak to, že jsem to nepochopila hned na poprvé, vždyť je to tak JEDNODUCHÉ !!!!



Komentáře

  1. Krásně melírovaná soupravička! A přes svátky, jo? to bych měla práci na celý rok:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se divila jak mi to šlo od ruky i přes to párání ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky