Další várka...


Tričko, pyžama a recy kalhoty...














Komentáře

  1. Moc se mi líbí ta dlouhá trika ( jako by výrobci nevěděli, jak dlouhý má děcko záda, normální triko snad už ani nejde koupit) a ty recy gatě, ty jsou moc povedený!!
    Chci se zeptat na to obroubení nohavic - dole je guma do tunýlku, ale šev končí nějak dřív a vypadá to zajímavě, proč to tak je a jak se to dělá? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téhle otázky jsem se bála :-D nevyšlo mi to střihnout z jedněch nohavic a z jiných už jsem měla jen kousky, na jednom kusu jsem musela využít i už hotový lem - jinak to nevycházelo, tak jsem prostě potom navlíkla gumu jen kam to šlo a vypadá to i zajímavě, že? Hlavně guma není stažená úplně na obvod, ale jen mírně. Škoda, že se mi nedaří nafotit na synovi. S tričkama máte naprostou pravdu, vždycky na délce přidávám.;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky