Háčkovaný chlapecký kabátek

Také jste si všimly, jak málo je háčkovacích návodů pro chlapce?!
Hledala jsem, kromě vysloveně miminkovských jsem nenašla nic. 
Na pletení jich najdete spoustu, jenže já si umanula, že chci háčkovat.
Ani mě nic neinspirovalo.
Nakonec jsem se rozhodla pro klasiku - kabátek s kapucí na zip. 
Vzorek určitě někdo vymyslel už přede mnou, nebudu tak bláhová, abych si myslela, že já jsem první - každopádně jsem první den jen háčkovala a párala, abych docílila své představy.
Háčkovala jsem ze zbytků různých přízí - každý pes, jiná ves.
Dokonce ani síla přízí nebyla stejná.
Když mi došla tmavě modrá - nasadila jsem modročerný melír,
když došla bílá - jela jsem dál smetanovou.
Prostě mišmaš...
         .... a přesto výsledek stojí za to...








Komentáře

  1. Paráda, povedl se na jedničku:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! :-) Když teď víte, jak málo je háčkovaných návodů pro chlapce... Myslíte, že byste se mohla podělit o návod?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod? Krejčovský metr a jeden vzorek ;-). Vzhledem k použitým přízím každý pes jiná ves, jsou přesné počty sloupků a řad k ničemu, při použití jiných už velikost sedět nebude. Můžu nakreslit něco jako střih a popsat co uháčkovat dřív a co potom, každý by si pak musel dopočítat podle uháčkovaného vzorku kolikrát opakovat vzorek a kolik řad...atd. No, být to jednodušší, tak už tam ten návod mám napsaný ;-)

      Vymazat
  3. Je krásný!! Inspirace je to skvělá a návod snad fakt ani není třeba, stejně každý háčkuje své oblíbené vzory (nebo spíš jenom já:-) a velikosti se také mění. Ale té práce na tom, úplně to vidím!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky